Antena 3 CNN Economic Afacerea de succes a unui român: "Prețurile produselor sunt cu 60% mai mici. Am cercetat foarte mult până am reușit să ieșim pe piaţă"

Afacerea de succes a unui român: "Prețurile produselor sunt cu 60% mai mici. Am cercetat foarte mult până am reușit să ieșim pe piaţă"

După o investiție de peste 300.000 euro și un proces de cercetare de mai bine de şapte ani, un antreprenor român a avut o idee originală de a câştiga bani.

de Georgiana Adam    |   

Pe termen lung, soluția se va dovedi cea mai sănătoasă și economică variantă de mâncare gătită atât la nivel macro, cât și la nivel micro. 

Datorită acestei soluții unice în piață, a numărului mare de ingrediente din ferme proprii, dar și cantităților mari preparate, spune antreprenorul, prețurile produselor sunt cu 60% mai mici decât cele din piață.

"Am cercetat foarte mult până am reușit să ieșim cu aceste produse în piața românească. 

Ele sunt perfecte pentru orice restaurant, pentru că respectă atât calitatea și procesul de pasteurizare, cât și cantitățile optime pentru o porție. 

Am reuşit să facem în așa fel încât fiecare legumă din porția de ciorbă să fie în cantitatea potrivită, aceeași cantitate pentru fiecare portițe. 

Folosim o mare parte din echipamentele fabricii, dar am inovat în așa măsură încât ne așteptăm să devenim principalul furnizor de mâncare gătită pentru HoReCa în următoarele 12 luni", a declarat Valentin Șoneriu, director general al firmei.

Mai exact, antreprenorul român livrează restaurantelor mâncare gătită în pungi închise ermetic.

Mâncarea gătită și livrată în pungi închise ermetic are un termen de valabilitate de 21 de zile, fără a folosi conservanți. 

Produsele sunt supuse unui proces de preparare 100% sănătos, cu tehnologie avansată, acesta fiind secretul care a dus, după o îndelungă cercetare, la acest uriaș termen de valabilitate. 

Gama de produse gata preparate, necongelate, conține 10 sortimente de ciorbă și peste 40 de sortimente de mâncare gătită și își propune să revoluționeze pentru totdeauna piața HoReCa din România. 

"Soluțiile se pretează nu doar pe restaurante. Merg foarte bine pe autoservire, pe operațiuni all inclusive, pe consumuri colective mari - fabrici și șantiere etc. 

Pe lângă faptul că se economisește enorm din costurile cu personalul – nu mai ai nevoie de personal specializat în bucătărie, se elimină costuri energetice importante - nu mai pornești cuptoare în aceeași cadență, nu mai e nevoie de spații de depozitare la fel de mari. 

Încălzirea se face direct în pungă și scade astfel cantitatea de gunoi din locații", a adăugat Șoneriu.

Compania brașoveană activează în domeniul HoReCa din 1993. Compania  deține cea mai mare fabrică integrată de mâncare gătită, de la ferme de animale la abator și fabrică.

Pe 16 iunie, compania va lansa la New York gama de mici "Litălși" la evenimentul "Romania Day" de pe faimoasa stradă Broadway, potrivit adevarul.ro.

TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Festival de miștouri online la adresa lui George Simion