Antena 3 CNN Actualitate Inedit Acest român a uimit America prin modul inedit în care își alege angajații. Bărbatul este nominalizat la un concurs de prestigiu

Acest român a uimit America prin modul inedit în care își alege angajații. Bărbatul este nominalizat la un concurs de prestigiu

2 minute de citit Publicat la 16:05 10 Oct 2018 Modificat la 16:05 10 Oct 2018

Compania Digital Authority Partners a fost nominalizată la categoria „Cel mai divers şi inovativ loc de muncă”, are sediul în Chicago, Illinois (SUA) şi se ocupă de consultanţă şi IT. Proprietarul firmei este Codrin Arsene (31 de ani), un român din Galaţi care se află în America de 12 ani. Trofeul amintit a mai fost câştigat în trecut de companii renumite precum Facebook, LinkedIn sau TripAdvisor.

Fără îndoială, românii se numără printre cei mai inventivi pământeni, dovadă fiind faptul că conaţionalii noştri nu numai că sunt autori unor invenţii de geniu, ci şi reuşesc să uimească lumea prin capacitatea de a se adapta la cele mai mari provocări. Un exemplu recent este cel al gălăţeanului Codrin Arsene, un tânăr de doar 31 de ani care a plecat să „cucerească” America la numai 19 ani, a învăţat pe rupte şi, doar prin eforturile personale, a reuşit deja să construiască o companie de mare succes, ci contracte în peste 200 de ţări ale lumii.

„Modul de angajare la Digital Authority Partners (N.R: firmă înfiinţată în 2015 de Codrin, împreună cu doi colegi de muncă) este complet unic. O să pară ciudat, dar noi nu ne uităm niciodată la CV, la sjujbele anterioare sau la scrisoarea de intenţie. Când oferim o slujbă la noi, toţi aplicanţii primesc un link către un formular Google care include o listă de sarcini. Acestea au fost deja completate de un angajat al nostru, pentru un client, deci avem un punct de plecare. Vrem să vedem cum face faţă o persoană jobului de zi cu zi al unui alt angajat din echipă, pe baza unei sarcini care a fost deja probată în trecut”, explică românul maniera de recrutare aleasă.

Codrin a oferit şi exemplul angajării, în decembrie 2017, a unui analist de marketing, post pentru care au aplicat peste 400 de oameni. 

„Am primit doar 80 de răspunsuri la test, probabil unii au crezut că nu este important ce le cerem. Apoi, fiecare răspuns a fost judecat în mod independent de patru oameni din companie, care au evaluat răspunsurile la fiecare sarcină pe o scară de la 1 la 5. În final, am intervievat doar patru persoane, care au obţinut cele mai mari scoruri”, a explicat Codrin. 

Absolut fabulos este că persoana angajată finalmente pentru că a rezolvat cel mai bine sarcinile specifice de serviciu este o domnişoară care, de fapt nu avea nicio experinţă în marketing. „În ultimii zece ani lucrase ca vânzătoare la un raion de cosmetice. Pe un model de recrutare obişnuit, nici nu ar fi fost invitată la un interviu, însă pentru noi s-a dovedit omul perfect, căci  a avut rezultate mai bune decât toţi ceilalţi candidaţi, unii cu mare exeperinţă în marketing”, povesteşte Codrin.

Sursa: adevarul.ro.

Etichete: roman America angajati
Citește mai multe din Inedit
» Citește mai multe din Inedit
TOP articole