"Încă mă uluiește ce se întâmplă în țara asta. Iată răspunsul ANPC în contextul în care am depus reclamație după ce în Mega Image mi-a fost vândut recent un produs expirat de circa o lună. ANPC: "Dumneavoastră (eu) ați fi putut cumpăra produsul expirat din alt magazin și apoi să susțineți că a fost cumpărat din Mega, noi nu avem cum să verificăm ceea ce ați reclamat. Azi am fost la fața locului și nu am găsit niciun produs expirat", au spus cei de la ANPC, conform clientei.
"Nu am nicio dovadă că omul a făcut verificări în Mega și consider că ar fi trebuit să primesc și în scris un răspuns oficial din partea ANPC, a existat doar o discuție la telefon", spune A.B., care relatează continuarea discuției: "Am produsul, am bonul, există un cod de bare care poate fi verificat, există o evidența a produselor vândute și la casă de marcat și probabil că prezența mea în magazin ar putea fi verificată atât timp cât există camerele de filmat".
A urmat replica ANPC: "Nu intră în atribuțiile noastre să verificăm codurile de bare ale produselor, va rugăm să mergeți acolo și să discutați cu directorul, noi nu avem cum să va ajutăm."