Femeia a cumpărat produsul de carmangerie în ziua de 18 februarie 2016. Chiar dacă eticheta de pe parizer menţionează ca dată de expirare 14 februarie, produsul se afla în continuare în frigiderele supermarketului buzoian.
Angajații magazinului i-au explicat femeii că e posibil ca produsul să fi rămas la vânzare din neatenţie şi au încercat să îi restituie banii.
Aceştia din urmă le-au explicat că produsul e posibil să fi rămas la vânzare din neatenţie şi au încercat să le restituie banii, însă clienţii au păstrat produsul şi au anunţat că vor sesiza Protecţia Consumatorului.
Citeste mai mult: adev.ro/o2smkx
Citeste mai mult: adev.ro/o2smkx
Aceştia din urmă le-au explicat că produsul e posibil să fi rămas la vânzare din neatenţie şi au încercat să le restituie banii, însă clienţii au păstrat produsul şi au anunţat că vor sesiza Protecţia Consumatorului.
Citeste mai mult: adev.ro/o2sm
Citeste mai mult: adev.ro/o2sm