John Paul DeJoria, fiu al unui imigrant italian si al unei grecoaice, a reușit să își construiască două imperii.
Copilăria și-a petrecut-o în stradă, la periferia Los Angelesului, iar la nouă ani vindea ziare în intersecții pentru a-și susține familia.
În 1980 a pus bazele companiei care comercializează produse de îngrijire alături de hair-stylistul Paul Mitchell. Cei doi au hotărât să vândă produsele direct stiliştilor, nu consumatorilor obişnuiţi. John Paul Mitchell Systems a venit cu un şampon care necesita o singură spălare, pentru a economisi timp şi bani, plus un balsam încorporat.
Următorul business al lui DeJoria a fost Patron, fondată în 1989. El a dorit să facă cea mai bună tequila de pe piaţă, respectiv un produs care să dea stări de rău ziua următoare. Aşa a ajuns să realizeze un produs premium, iar firma sa vinde acum anual două milioane de baxuri de băutură.
Averea lui John Paul DeJoria este estimată la 2,8 miliarde de euro, potrivit businessmagazin.ro.