Greg Steltepohl este un pionier în domeniul FMCG. El pierdut însă aproape totul după ce prima lui companie a trecut printr-o criză de proporţii.
Este cofondator al celui mai cunoscut brand de sucuri şi smoothie-uri din Statele Unite, punând bazele afacerii împreună cu nişte prieteni, doar pentru a-şi susţine cariera de cântăreţ de jazz pe care o avea atunci.
O epidemie cauzată E.Coli a fost asociată cu unul dintre sucurile brandului în 1996, iar vânzările au scăzut. Fondatorii au făcut o nouă investiţie pentru a sta la linie de plutire şi au pierdut controlul companiei, pierzându-şi poziţiile în consiliul director al acesteia.
În anul 2010, a adus pe piață o altă are ca linie principală de business vânzarea migdalelor şi a laptelui de cocos, fie simple, fie în combinaţii cu ceaiuri, ghimbir sau curcuma.
În prezent, industria produselor naturale şi organice generează vânzări de 69 de miliarde de dolari anual în Statele Unite.Companii mari din industria FMCG pierd din cota de piaţă în favoarea celor mai mici care oferă produse artizanale, nişate, reiese din interviul lui acordat BBC.