Antena 3 CNN Economic Conținut plătit 4 strategii prin care poți să-ți crești vânzările în salonul tău de înfrumusețare, în această iarnă

4 strategii prin care poți să-ți crești vânzările în salonul tău de înfrumusețare, în această iarnă

Te întrebi cum să-ți crești vânzările în salonul tău de înfrumusețare, în această iarnă? Poți aplica anumite strategii de marketing, prin care să-ți faci mai multă publicitate și să-ți dezvolți o bază de clienți.

de Georgiana Adam    |   

1. Vinde mai mule abonamente promoționale de înfrumusețare

Astfel de abonamente apar la diferite saloane de înfrumusețare din oraș și pot atrage clienții. Pot fi abonamente care includ următoarele variante:

  • 3-4 ședințe de tuns, spălat și coafat

  • Un CADOU care constă într-o ședință de spălat, tratament plus coafat

  • O ședință pentru vopsit păr mediu

  • 4 ședințe de coafat și tratament păr

  • 4 ședințe de spălat și coafat

  • 2 ședințe de vopsit, spălat și coafat

  • Un CADOU care constă într-o ședință de spălat, coafat și tratament păr.

Foarte apreciate în acest an sunt și abonamentele de tipul:

  • Abonamente pentru manichiura cu gel

  • Abonamnete pentru manichiură și pedichiură

  • Abonamente pentru manichiură semipermanentă.

2. Amenajează-ți salonul cu mobilier nou și tehnologii moderne

Foarte mulți experți în acest domeniu deja au aplicat această strategie. Ei și-au dorit să aibă saloane elegante, moderne, care să asigure mai mult confort clienților. Asta îi poate convinge pe clienți să revină la salon iar și iar, să devină clienți fideli și în plus contribuie și la creșterea afacerilor.

Un lucru este cert în ziua de azi, concurența este mare în acest domeniu, de aceea trebuie să ai un salon foarte elegant. Pentru asta îl poți reamenaja, cu paturi de masaj electrice, oglinzi mari și elegante, cu scaune electrice cosmetice, cu aparate de ultrasunet și de electrostimulare, dar și cu alte dotări pentru saloane prin pentrusaloane.ro. În salonul tău de înfrumusețare atmosfera trebuie să fie foarte plăcută și creată îndeosebi de mobilierul și echipamentele din dotare.

3. Folosește un sistem de rezervare la salonul tău de înfrumusețare

O strategie foarte bună, pe care o aplică mulți patroni de la saloanele de înfrumusețare, este aceea de a folosi un software de programare a rezervărilor online. Poți căuta și tu un astfel de sistem, care îți va permite să gestionezi cu ușurință rezervările pentru tratamentele cosmetice și de înfrumusețare – manichiură, coafat, etc.

Avantajele în acest caz sunt mari:

  • Poți crea o bază de clienți

  • Îți poți gestiona mai ușor afacerea

  • Poți trimite memento-uri SMS autorizate

  • Îți păstrezi clienții vechi și poți atrage și alți clienți

  • Îți promovezi abonamentele și servicile de la salonul de înfrumusețare și pe rețelele de socializare

  • Îți simplifici procesul de rezervare pentru tratamente.

Astfel de sisteme au software-uri și tehnologii web, care se potrivesc pe smartphone-uri, dar și pe laptouri și tablete.

4. Creează un program de recomandare

Această strategie poate aduce multe beneficii. Un program de recomandare este o oportunitate de câștig și pentru tine, ca patron, dar și pentru clienți. De exemplu, dacă un client recomandă salonul de înfrumusețare unui prieten, ambii pot primi o reducere în numerar sau un cadou ce constă într-un serviciu de înfrumusețare, gratuit, la salon.

Reclama din gură-în-gură este de succes, poate duce la creșterea numărului de clienți. Atragerea clienților se poate face și prin reduceri sau oferte de sezon, prin cadouri în perioada sărbătorilor, prin recompense ce constau în tratamente speciale și produse de marcă.

Statisticile arată că:

  • Această strategie funcționează excelent și că 18% dintre clienții noi devin clienți fideli

  • Aproximativ 83% dintre consumatori au încredere în recomandările rudelor și ale prietenilor apropiați.

Asta este un lucru foarte bun, pentru că se pot atrage noi clienți, ceea ce va duce la creșterea afacerii.

În ziua de azi, mai multe firme și companii aplică această strategie de a crea programe de recomandare pentru clienți. Asta implică și stabilirea unor recompense, pentru că nu poți atrage clienții așa de simplu, fără a le oferi ceva – vouchere, oferte, abonamente, cadouri în servicii, etc. Cu cât stimulentul este mai convingător, cu atât și șansele de a dezvolta o bază de clienți cresc.

TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Festival de miștouri online la adresa lui George Simion