În Aeroportul Otopeni se anunță o zi grea pentru cei care vor să plece spre Italia.
Angajații din peninsulă au intrat oficial în grevă, iar acestora li se alătură și piloții a două companii low cost.
Sunt anunțate deja foarte multe zboruri întârziate sau anulate.
Deja un zbor către Milano, la ora 10:40 a fost anunțat ca fiind întârziat.
Compania WizzAir a anunțat pasagerii că este necesar să vină din timp în aeroport, și să verifice tot timpul aplicația mobilă să vadă dacă zborul nu a suferit modificări.
În plus, o altă grevă a început joi în transportul feroviar din peninsulă.
50% dintre cursele cu trenul au fost anulate. Angajații feroviari cer condiții de muncă mai bune, iar mișcarea de protest continuă și sâmbătă.
Ce pot face pasagerii ale căror zboruri au întârziat mai mult de 5 ore
În dimineața zilei de joi, Wizz Air a reamintit pasagerilor că, în cazul întârzierilor care au rezultat într-o așteptare de peste cinci ore, aceștia au posibilitatea, prin intermediul call center-ului, să solicite reprogramarea zborului, în limita locurilor disponibile, să primească rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de WIZZ credit pentru rezervările viitoare, sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.
Ce pot face pasagerii în cazul anulărilor
În cazul anulărilor, pasagerii au aceleași opțiuni de reprogramare sau rambursare, pe care le pot accesa online.
"Pasagerii afectați de anulări își pot reprograma călătoria online gratuit pe zboruri ulterioare, în limita locurilor disponibile, accesând contul Wizz Air, conform instrucțiunilor comunicate în notificarea trimisă prin e-mail.
Pasagerii care au nevoie de asistență pentru reprogramarea zborului Wizz Air pot contacta Centrul telefonic pentru asistență specială și solicita ajutor la numărul de telefon cu tarif normal, indicat pentru fiecare țară”, a informat compania.
Pasagerii afectați de astfel de întârzieri semnificative sau de anulări sunt informați cu privire la orice modificare a zborului prin intermediul aplicației mobile, prin SMS și e-mail și pot obține asistență de la agenții de handling din aeroport responsabili de zborul respectiv.
De asemenea, compania aeriană recomandă rezervarea biletelor direct la Wizz Air, pentru a primi în timp util toate informaţiile necesare despre posibilele modificări şi ce acţiuni pot întreprinde pentru zborurile lor afectate, dar și pentru a beneficia de soluţiile self-service rapide şi disponibile non-stop, aflate la dispoziţia pasagerilor.