Specialiștii de la Sent Into Space, o companie care se ocupă de campanii de promovare în spațiu, l-au ajutat pe Selly să trimită premiul în spațiu.
Într-un videoclip postat pe YouTube, Selly a prezentat întreaga lansare.
„Butonul ăsta o să urce 35 de kilometri în spațiu și o să aterizeze la 120 de kilometri distanță, iar noi trebuie să ghicim unde va ateriza și să fim acolo înainte să o facă”, spune vloggerul în videoclip.
„Butonul pe care o să-l lansăm în spațiu l-am primit în 2015 când am făcut prima sută de mii de abonați. Aveam doar 14 ani atunci și m-am bucurat enorm că l-am primit”, povestește Andrei Șelaru.
„Un zbor comercial atinge o altitudine de 10.000-12.000 de metri, noi ne vom ridica de trei ori mai mult, vom fi la o altitudine de patru ori mai mare a Muntelui Everest și în acel moment vom fi la o înălțime mai mare decât 99% din atmosfera măsurată în masă și vom putea să vedem curbura Pământului, se va vedea foarte clar cât de gol și vast este spațiul și toată atmosfera se va reduce la acea margine strălucitoare, subțire și albastră”, a explicat unul dintre specialiștii de la Sent Into Space.