De la televizoare, smartphone-uri și îmbrăcăminte, până la produse anti-coronavirus sau apartamente. Toate vor putea fi găsite la mare reducere, vineri, la magazinele online.
Stocuri record, tehnologii de ultima ora și sute de angajați la treaba - asta se regăsește acum în depozitele comercianților. Cel mai mare retailer online a pregătit în Vinerea Neagră (Black Friday) peste 4 milioane de produse în ofertă. Doar reducerile totalizează undeva la 300 de milioane de lei. Vânzările vor fi în creștere față de anul trecut, arată estimările, cu aproximativ 19% mai mare decât în 2019.
"Avem și produse adaptate perioade prin care trecem: peste 100.000 de echipamente de protecție la vânzare, pregătite pentru clienți." a declarat reprezentantul magazinului.
Retailer online: Produsul cu cea mai mare reducere este un bolid de lux, la care reducerea se ridică până la 34.000 euro
"Așteptăm peste 2 milioane de vizitatori unici pe site-ul nostru în aceste zile. Anul acesta am venit cu o oferta triplă, de exemplu la cărțile în limba engleză." a declarat reprezentantul unui alt magazin online.
Majoritatea comercianților online promit că produsele vor ajunge la clienți în termen de maxim 2 săptămâni. O mâna de ajutor vine și de la Poșta Română care va livra zilnic în perioada următoare câte 100.000 de colete, iar oficiile poștale vor avea program prelungit.
În Vinerea Neagră peste 1,4 milioane de plăti vor fi făcute online cu cardul iar valoarea totală a acestora va fi dublă față de anul trecut, estimează reprezentanții bancari.
Reducerile vor fi lansate în noaptea de joi spre vineri, la miezul nopții.