Antena 3 CNN Actualitate Udrea şi imnul ei de 10.000 de euro. Ce a fost şi ce a mai rămas din el, după patru ani de la lansare

Udrea şi imnul ei de 10.000 de euro. Ce a fost şi ce a mai rămas din el, după patru ani de la lansare

1 minut de citit Publicat la 17:16 02 Mai 2013 Modificat la 17:16 02 Mai 2013
Udrea şi imnul ei de 10.000 de euro. Ce a fost şi ce a mai rămas din el, după patru ani de la lansare
Foto: Agerpres
În urmă cu exact 4 ani, se lansa cu mare fast imnul turistic al României. Proiectul Elenei Udrea, atunci ministru al Turismului, a adus statului costuri de zeci de mii de euro şi prejudicii de sute de mii de euro.

Romania, the land of choice, era sloganul sub care Ministerul Turismului spera să atragă turişti în ţara noastră. Iar pentru un proiect atât de ambiţios a fost nevoie şi de un imn pe măsură. 

De la eveniment nu au lipsit mezina preşedintelui, Elena Băsescu, Roberta Anastase sau Monica Iacob Ridzi, ministru al Tineretului la acea dată. 10 mii de euro a costat realizarea cântecului care urma să reprezinte România peste hotare.

Nu a fost nevoie să treacă prea mult timp şi a fost lansată şi parodia acestui imn.

La imnul turistic, Udrea a mai adăugat un proiect, brandul de ţară, care a costat aproape 900 de mii de euro.

"Mizăm pe autenticitate, natura intactă şi cultura unică. Ştim cui ne adresăm, România este pentru explorat destinaţii aflate în afara cărării bătătorite", spunea la acea vreme Elena Udrea.

O cărare bătătorită de Monica Iacob Ridzi a fost cea către DNA. În 2011, procurorii anticorupţie au trimis-o în judecată, în legătură cu organizarea Zilei Tineretului 2 mai 2009, la Costineşti.

După aproape doi ani de audieri, procurorii au finalizat cazul fostului ministru al Tineretului, cercetat pentru abuz în serviciu contra intereselor publice, fals intelectual in legătura cu fapte de corupţie şi uz de fals. Monica Iacob Ridzi aşteaptă încă decizia Înaltei Curti de Casatie şi Justiţie în Parlamentul României.

×
Etichete: Elena Udrea
x close