Antena 3 CNN Actualitate Udrea, pe modelul Ridzi. Scene şi contracte supraevaluate la Ministerul Turismului

Udrea, pe modelul Ridzi. Scene şi contracte supraevaluate la Ministerul Turismului

Udrea, pe modelul Ridzi. Scene şi contracte supraevaluate la Ministerul Turismului
30 Iul 2009   •   09:04

Costuri mari, scene şi contracte supraevaluate. După modelul Ridzi se pare că funcţionează şi Elena Udrea. Jurnalul Naţional publică o amplă anchetă, legată de modul în care Ministerul Turismului, a gestionat fondurile dedicate lansării campaniei de promovare a ţării noastre.

Pentru două zile de concerte la malul mării, cu ocazia sărbătorilor de Paşti, Ministerul Turismului a închiriat o scenă cu aproape 65.000 de euro. În aceşti bani intrau cheltuieli cu amenajarea scenei, plus echipamentele specifice. Deputatul PSD Victor Socaciu susţine că preţurile au fost supraevaluate cu 60%.


?Costurile amenajării scenei de la Cerbul de Aur din 2008 au fost de 30.000 de euro. Dar dimensiunile scenei de la Braşov nu se compară cu cele ale scenei de la Mamaia; din câte ţin eu minte, scena avea la Cerb o deschidere de 34-36 de metri, iar scena a stat în piaţă cel puţin trei săptămâni, nu două sau trei zile, cât cea de la Mamaia? a declarat Socaciu.

Jurnalul Naţional spune că ministrul Elena Udrea nu a semnat personal contractele sau procesele-verbale de recepţie a serviciilor, delegând această sarcină subalternilor săi.

O altă problemă la contractul de publicitate out-door: semnatari au fost, potrivit documentelor, Ministerul Turismului prin directorul Oficiului de Turism de la Paris, Mihaela Miheţ, şi Romain Raffard, responsabil comercial al Oficiului de turism, reprezentant al companiei JC Decaux. Practic, din documente se pare că afacerea a fost încheiată de doi reprezentanţi ai oficiului de turism, ceea ce ar reprezenta un viciu de fond. Cei responsabili susţin însă că a fost vorba de o simplă greşeală de traducere.

?JC Decaux are reprezentanţi pentru Asia, pentru Africa etc. Domnul Romain Raffard este responsabil JC Decaux pentru oficiile de turism din Europa de Est. Care este formularea exactă în franceză? Cum să spun??, s-a întrebat directoarea oficiului de turism de la Paris, Mihaela MIheţ.

În contract apar şi alte nereguli, cum ar fi faptul că execuţia lucrărilor publicitare începe la 26 mai 2009, cu trei zile înainte de semnarea actului din 29 mai. Investigaţia Jurnalului Naţional a plecat de la faptul că informaţiile şi contractele oficiale încheaiate de ministerul Turismului la Paris pentru promovarea programului Romania Land of Choice au fost făcute publice pe site-ul mnisterului în urmă cu trei zile. Publicarea lor a fost însă ante-datată, pentru a lăsa impresia că se află pe site de mai multe săptămâni. Mai mult, contractele erau în varianta franceză.

Antena 3

×
Subiecte în articol: Elena Udrea scena
Citește mai multe din Actualitate
» Vezi toate știrile din Actualitate
Cele mai noi știri
Parteneri
x close