Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa, joi, la Shanghai, noul brand turistic al României. Noul slogan, care va fi cel mai probabil "Explore the Carpathian garden", invită turiştii să exploreze "grădina carpatică" prin culori vii care amintesc de natură, soare şi litoral.
Surse din domeniul turistic citate de Mediafax susţin că în centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, caligrafic. Fiecare literă este colorată în mai multe nuanţe de verde, în timp ce semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Brandul conţine şi un element grafic. Acesta este poziţionat în partea dreaptă şi este asemănător unei frunze care alunecă pe o apă curgătoare.
Conform surselor citate, sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii şi este scris într-un font mai comun, înclinat spre dreapta. Şi pentru acesta s-a folosit tot o nuanţă de verde, în timp ce fundalul este unul alb.
Noul brand turistic al României urmează să fie lansat joi la Shanghai, la ora 15:30 (ora locală), cu ocazia Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010. Potrivit unui comunicat al MAE, la eveniment vor participa, alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi, şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.
Antena3.ro