Aceeaşi bere, trei preţuri diferite. Costă în funcţie de cât sunt de pline terasele şi de cât de aglomerate sunt plajele.
Comecianţii au studiat terenul şi ştiu exact când pot creşte preţurile, fara sa piarda clienţi. Chiar şi sezlongurile se scumpesc în funcţie de numărul turiştilor.
Acum, un sezlong costă 25 de lei. La baldachine preţurile sunt oi mai mari. Comercianţii trag tare. Vor profit mult, într-un timp scurt, aşa ca nu se dau în laturi de la nimic.
Peste 200 de mii de oameni s-au refugiat la mare, zilele acestea.
Însa, aglomeraţia garanteaza distracţia. Atâta timp cât soarele arde şi berea e rece, nu exista nicio nemulţumire.
Turiştii care vor sa mearga la mare la finalul săptămânii, trebuie sa-şi facă rezervare din timp. Va fi la fel de aglomerat, daca vremea va ţine cu ei.