România va cheltui, în următorii doi ani, 25 de milioane de euro pentru promovarea turismului. Reclame care vor invita străinii pe tărâm românesc se vor difuza la televiziuni din Statele Unite, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Italia.
De asemenea, panouri de promovare vor fi amplasate în Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria şi Republica Moldova.
"Aceste campanii de promovare urmăresc creşterea notorietăţii turismului românesc şi a brandului României. Toată campania va fi susţinută din fonduri europene şi va depăşi 25 de milioane de euro, la care se vor adăuga şi sumele alocate pentru online", a spus preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu.
Anul trecut au venit în România, potrivit Institutului Naţional de Statistică, aproximativ 1,6 milioane de turişti străini, în creştere cu 9,1%. În primele zece luni ale anului în curs, numărul turiştilor străini a fost de aproape 1,5 milioane, cu 3,3% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.