Între timp, muncitorii, care cer o majorare salarială de 65 la sută, au intrat în cea de-a treia zi consecutivă de protest. Conducerea Renault, citată de ziarul France Soir, consideră că asemenea majorare nu este posibilă deoarece ar putea duce, pe viitor, la închiderea fabricii de la Piteşti.
Conducerea uzinei Automobile Dacia a refuzat aşadar cererile greviştilor, oferind o creştere de numai 19 la sută. Muncitorii români nu au acceptat însă oferta şi au decis să continue greva. Conducerea precizează, prin intermediul cotidianului France Soir, că muncitorii de la Piteşti au beneficiat deja de creşteri salariale de peste 140 de procente în ultimii cinci ani, în ciuda inflaţiei din România.
Dacă cererile salariaţilor Dacia ar fi satisfăcute, reprezentanţii Renault consideră că profitul şi însuşi viitorul fabricii Dacia ar putea fi puse în pericol. Mai ales că, începând din 2010, uzinele Renault vor produce autoturisme marca Logan şi în Maroc, India sau Rusia.
Antena 3