Deși nivelul de oxid de etilenă din ingredientul afectat este peste limitele legale pentru Europa, compania spune că folosește doar o cantitate mică din acest ingredient în înghețată.
Compania Mars: "Consumarea produsului nu este nocivă"
"Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din înghețată este minimal și mult sub limitele legale din Europa pentru ingredient. Consumarea produsului nu este nocivă", precizează compania.
Ce trebuie să facă consumatorii pentru a primi banii înapoi
Compania spune că în cazul în care consumatorul dorește rambursarea costului, acesta trebuie să trimită poza ambalajului fiecarui produs, împreună cu numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa poștală, la [email protected].
Pentru validarea cererii, în poza sau pozele transmise trebuie să fie vizibile data valabilității și codul lotului pentru fiecare produs. Aceste informații sunt pe spatele ambalajului. Compania va rambursa un voucher de cumpărături de valoarea produselor achiziționate.
Consumatorul trebuie să păstreze ambalajul fizic al produsului până la data la care primește voucherul.