Iată cele mai importante declaraţii:
-Vineri a avut loc o sedinţă CSAT. Aş vrea să clarific lucrurile din punct de vedere legal, pentru că, vă mărturisesc, nu-mi place această plimbare a unui proces de privatizare între Guvern şi CSAT, cu atât mai mult cu cât CSAT-ul nu are niciun fel de atribuţiuni în privatizări.
-Guvernul a presat în crearea unui precedent, implicarea CSAT-ului în procese de privatizare. Cred că mai bine se făceau presiuni pe câştigător să vină cu banii.
-Nu înţeleg de ce a fost preferată soluţia implicării în dezbatere publică a unei instituţii fără atribuţiuni, când cel care avea atribuţiuni să aducă banii era câştigătorul declarat.
- CSAT şi-a încheiat misiunea pe data de 5 februarie 2013, când, prin hotărârea numărul 23, a avizat strategia de privatizare.
-Dacă vă uitaţi pe hotărârea 23 a CSAT, veţi observa că la primul punct avizează strategia aşa cum ea a fost propusă de Guvern, la punctul 2 stabileşte ceea ce stabileşte lega, că Ministerul Transporturilor şi Guvernul sunt responsabili de ducerea procesului de privatizare la finalizare, iar la punctul trei se explică exact ce a avizat CSAT-ul din strategia de privatizare.
-Din păcate, la câteva ore după plecarea în concediu a domnului prim-ministru, secretariatul general a transmis o adresă prin care înainta solicitarea premierului, avizată şi de ministrul Justiţiei, de a se pune pe ordinea de zi hotărârea cu privire la privatizarea CFR Marfă.