Tradiţia a fost aleasă ca trăsătură definitorie a românilor, într-o Ediţie Specială în care am căutat brand-ul de ţară al României. La mică distanţă, pe locul doi, s-a clasat umorul.
Cinci echipe, formate din jurnaliştii Antena 3, s-au întrecut în argumente pentru a-i convige pe telespectatori să aleagă ce ne defineşte pe noi ca popor.
După cinci ore de confruntări, românii au decis că pot fi mândri de tradiţiile lor şi de umorul care ne-a ţinut puternici de-a lungul timpului.
De asemenea, nu trebuie să uităm de frumuseţea noastră ca popor, de personalităţile noastre şi de continuitatea fără de care nici o altă caracteristică nu ar fi rezistat.
Jurnaliştii Antenei 3 s-au înfruntat pentru a dovedi că românii sunt frumoşi, că au personalităţi de marcă, dar şi că au tradiţii puternice, umor infailibil şi continuitate în a păstra toate aceste calităţi.
Echipa Tradiţiilor a ieşit învingătoare cu ajutorul unor ingrediente care merg întotdeuna la inima românilor: micii, ţuica, mămăliga şi cântecul popular tradiţional.
Ca să dovedescă că românul face haz din aproape orice jurnalişitii din echipa UMOR s-au amuzat pe seama politicienilor.
Mult mai serioase, echipele Personalităţilor şi cea a Continuităţii au încercat să-i convingă pe români de faptul că identitatea poporului este dată de personalităţile care ne-au făcut cunoscuţi în lume şi de continuitatea unor obiceiuri care dăinuie peste ani.
Nici echipa Frumuseţii nu s-a lăsat mai prejos şi a reuşit să ajungă pe locul 3 mizând pe frumuseţea româncelor, dar şi pe muzica corului Madrigal.
Toate echipele şi-au adus în sprijin români importanţi, fie că a fost vorba de actori de seamă, de campioni ai sportului sau tineri inteligenţi, viitori români mândri de ţara şi de numele lor.
Vezi şi
alte momente de la Sinteza zilei, emisiunea în care s-a ales brandul de ţară pentru România