Totuşi nu va conta durata de viaţă a maşinii, ci gradul de poluare stabilit de producătorii automobilului, dar şi în funcţie de măsurătorile făcute la revizia tehnică.
?Trebuie să ţinem cont de trei necunoscute: cumpărătorii de maşini second-hand, producătorii români auto şi pretenţiile Comisiei Europene?, arăta ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, citat de Gândul.
Acesta a subliniat că vineri vor fi înaintate propunerile către Comisia Europeană. Ministrul speră ca Parlamentul să adopte noua lege şi să reziste mai mult decât cele vechi.
?Eu aştept să văd ceilalţi colegi, ce decide Guvernul şi împreună cu ei să intru pe palierul compatibilizării. Am înţeles că domnii miniştri de profil se vor întâlni, vor discuta, dar nu am nici scenariile lor, nici proiectele lor, nici strategiile pentru că sunt numai pe acest palier al compatibilizării cu acquis-ul. Din punctul meu de vedere, din primăvara lui 2006, avem acelaşi subiect. Deci, am înţeles că Guvernul va decide. Dar ce va decide... Sunt convins că va fi o decizie raţională. În momentul de faţă este un non-subiect. Este o chestiune de lucru pentru decizie, încă nu există o decizie?, declara şi Vasile Puşcaş, şeful Departamentului pentru Afaceri Europene.
Antena3.ro