Antena 3 CNN Actualitate Peste 600 de persoane au făcut cereri de despăgubire la TAROM, după zborurile anulate pe 8 iulie. „90% sunt incomplete”

Peste 600 de persoane au făcut cereri de despăgubire la TAROM, după zborurile anulate pe 8 iulie. „90% sunt incomplete”

tarom
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să se transmită datele bancare într-un anumit format. Sursa foto: Arhivă Antena 3 CNN
de Redacția Antena 3 CNN    |    16 Iul 2024   •   20:07

TAROM a anunţat, astăzi, că a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iulie, însă 90% dintre acestea sunt incomplete. Compania precizează care sunt informaţiile necesare şi cere călătorilor să completeze toate datele solicitate. 

”Compania TAROM a pus la dispoziție pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obținerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004. Prin urmare, compania reaminteşte pasagerilor că în această perioadă înregistrează solicitările la adresa de email dedicata: [email protected]. În acest sens, este foarte importantă transmiterea în forma completă a informaţiilor necesare în vederea efectuării plăţii. Subliniem acest aspect, deoarece din cele aproximativ 600 solicitari pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru iniţierea plăţilor”, a transmis, marţi, TAROM, într-un comunicat de presă.

Compania subliniază necesitatea de a transmite solicitările la adresa de email dedicată: [email protected] cu următoarele informaţii:

  • Nume şi prenume pasager
  • Număr de zbor
  • Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
  • Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
  • Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

De asemenea, TAROM explică faptul că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

  • Nume şi prenume beneficiar cont
  • Denumirea băncii
  • Sucursala
  • Adresa băncii
  • Iban
  • Cod SWIFT/BIC
  • Monedă cont

”Recomandăm din  nou pasagerilor afectaţi de întârziere să se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicată in vederea obtinerii celor mai rapide rezultate in beneficiul dumnealor. Compania TAROM îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie”, a mai transmis TAROM.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: [email protected][email protected].

Zeci de curse TAROM au fost anulate, în 8 iunie, din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a acuzat că, de fapt, a fost vorba despre o grevă mascată care va costa compania aproximativ 2 milioane de euro.

×
Subiecte în articol: Tarom despagubire zboruri anulate
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Parteneri
x close