În 2009, fostul premier Emil Boc inaugura cu fast centura ocolitoare a orașului Gherla - o lucrare de nici 6 kilometri făcută, ca la noi, cu bani mulți. De atunci, centura Gherlei a tot avut probleme. A stat mai tot timpul în reparatii, deoarece, se pare, existau probleme de proiectare.
Și în acest moment centura este plina de cratere. Dar suntem asigurați de autorități că o repară și că ”nu se va mai strica vreodată”.
La nici trei zile de la taierea panglicii de către Boc și Berceanu, apareau primele crăpături în centura ocolitoare a Gherlei. Drumul avea să fie închis și începeau primele reparații. Se asfalta, după care se surpa din nou.
După doi ani de la inaugurare, Emil Boc dădea bir cu fugiții cand era întrebat de situație. Apoi, Boc pasa răspunsul celor din jurul sau.
Suntem in 2017 și centura Gherlei este tot plină de cratere. In toti acesti ani, autoritatile au tratat doar efectul, nu și cauza pentru care șoseaua continuă sa o ia la vale. Situatia este și în atenția parlamentarilor din regiune.
Centura Gherlei este asezata în zona unor foste mine de sare, deasupra unor caverne. Ele sunt cauza surpării continue a șoselei. Si acum centura arată în ultimul hal, și acum se dau asigurari că totul va fi bine.