Motoarele vor fi scoase din aeronave de la jumătatea lunii ianuarie 2024 și trimise spre inspecție și reparație la serviciul de specialitate desemnat de producător.
Pentru a atenua pierderea capacității, compania aeriană low-cost a pregătit un plan de acțiune, în cadrul căruia a prelungit deja contractele de închiriere ale mai multor aeronave A320-200 și A321-200 din generația anterioară.
În plus, Wizz Air crește gradul de utilizare a flotei existente și se așteaptă ca noile copii care sosesc de la Airbus în această perioadă să contribuie și la compensarea pierderii.
Compania aeriană a mai indicat că intenționează să achiziționeze aeronave suplimentare de pe piață în următorul plan financiar, care se desfășoară în perioada 1 aprilie 2024 – 31 martie 2025, pentru a-și menține capacitatea la nivelul financiar curent.
Citeşte şi: Oamenii învață să trăiască cu mai puțin, din cauza scumpirilor. Produsele la care au renunţat consumatorii
Conform airportal.hu, Wizz Air a cerut despăgubiri de la producător pentru a atenua efectele financiare ale erorii.