Vești bune pentru clienții ING! După ce, duminică banca a anunțat o defecțiune la nivelul întregii țări, astăzi, problema a fost soluționată.
Mai mulţi clienţi s-au trezit cu cardurile blocate, în timp ce încercau să îşi verifice datele bancare la terminalele în care se efectuează operaţiuni fără numerar.
Deşi clienţii nu au fost anunţaţi prin sistemul de alertare care funcţionează la alte operaţiuni: plata unor sume, promoţii sau avertizare de plată a ratelor lunare, defecţiunea a fost anunţată pe site-ul băncii.
„In acest moment intampinam probleme la tranzactiile cu cardul la AST-uri. Celelalte servicii ING functioneaza normal, a scris ING pe site-ul propriu.
„Este o problemă tehnică pe care o avem în toată ţara, de la ora 16. Nu, nu am putut anunţa clienţii, ne pare rău, a declarat unul dintre operatorii ING Line potrivit Adevărul.
Astăzi, banca a anunţat pentru Capital, că problema a fost soluţionată.
'' În acest moment problema e fixata, deci AST-urile sunt functionale.'', a declarat un operator al băncii.
Clienţii ale căror carduri au fost blocate se pot prezenta luni dimineaţa, la oficiile bancare de care aparţin, pentru a li se elibera alt card.