Antena 3 CNN Actualitate Social Tinerii din România investesc de 17 ori mai mult în băutură decât în cultură

Tinerii din România investesc de 17 ori mai mult în băutură decât în cultură

<1 minut de citit Publicat la 10:51 20 Ian 2020 Modificat la 10:51 20 Ian 2020
o_1dv12b9d21tqtl6q1n7c1c2c4spb.jpg
sursă foto: pixabay.com

Datele arată că tot această categorie este dispusă să plătească cel mai mult pe astfel de produse. Totuși, românii țin cont de mai multe criterii atunci când cumpără băuturi alcoolice. Primul criteriu este prețul, urmat de brand și promoții.

Cheltuielile pentru alcool par imense dacă le comparăm cu cele pentru cultură, ale tinerilor: 4 lei pe lună.

Marius Luican, realizator studiu: „Sub 1% din bugetul românilor merge către zona de cultură, către cărți, un bilet la film măcar, sumele sunt foarte mici”, potrivit Digi24.ro.

×
x close