Antena 3 CNN Actualitate Social Statul plătește și incompetența, și întârzierile. Motivele incredibile pentru care nu avem drumuri

Statul plătește și incompetența, și întârzierile. Motivele incredibile pentru care nu avem drumuri

1 minut de citit Publicat la 14:44 31 Aug 2018 Modificat la 14:44 31 Aug 2018
Statul plătește și incompetența, și întârzierile. Motivele incredibile pentru care nu avem drumuri

Peştii stresaţi, varza, urşii care nu au fost văzuţi niciodată, lilieci sau plantele protejate sunt motivele pentru care autostrăzile din ţara noastră nu sunt finalizate niciodată. Paradoxal, tot statul ajunge să plătească milioane de euro pentru veşnicele întârzieri.

Culmea este că aceste lucruri nu ar trebui să se întâmple nicioadată deoarece tot statul plăteşte alte milioane de euro pe studii de fezabilitate care ar trebui sădescrie exact situaţia din teren.

Costică Croitor, concesionarul lacului Valea Saulei din Capitală, este supărat că drumarii de pe  şantierul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti i-ar fi omorât peştii din lacul de cinci hectare. 

Deocamdată omul nu a primit niciun leu de la CNAIR, dar este dispus să meagă mai departe în instanţă.

Un alt bărbat care creşte varză lângă centura Capitalei acuză Compania de Drumuri că recolta îi este total compromisă.

Pe autostrada Lugoj-Deva lotul 2, acum trei ani, Compania de Drumuri a aflat că trebuie să monitorizeze video un urs brun.

Până la urmă, autorităţile au găsit un urs și trebuie să organizeze o licitaţie separată şi să construiasca două tuneluri pentru mamifere mari. Deja autostrada are întârziere de doi ani.

Liliecii şi castorii au întârziat tot cu 2 ani construcţia autostrăzii Lugoj-Deva lotul 4.

Între timp, liliecii protejaţi prin lege au fost mutaţi în altă peşteră, dar termenele au fost depăşite cu 2 ani pentru că firma care lucrează la autostradă nu putea să continue lucrările pentru că vibraţiile deranjau liliecii.

Pentru astfel de situaţii, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ajunge să plătească pentru fiecare lucrare şi cu 10% mai mult. Asta chiar dacă muncitorii şi utilajele stau degeaba.

×
x close