O instituţie înfiinţată special, în urmă cu trei ani, pentru a reforma căile ferate naţionale nu a reuşit să cumpere niciun vagon de la înfiinţare şi nu va cumpăra nici anul acesta.
Principala realizare cu care se laudă noul preşedinte al Autorităţii pentru Reformă Feroviar este acordarea contractui de aproape un milion de euro pentru „sustenabilitatea şi eficientizarea reţelei feroviare din România".
Autoritatea a cheltuit din bani publici, în tot acest timp, un milion şi jumătate de euro, pentru salariile angajaţilor.
În tot acest timp, Autoritatea a cheltuit din bani publici un milion şi jumătate de euro, doar pentru salariile angajaţilor, în timp ce contractele finalizate au fost câştigate de aceeaşi companie, singura care s-a înscris la cele 2 licitaţii.
Autoritatea pentru Reformă Feroviară a ajuns în atenţia opiniei publice la sfârşitul anului 2017, în urma unui interviu acordat de fostul director Marian Păun.
Aceasta nu a putut spune cu ce se ocupă instituţia pe care o conduce şi care sunt planurile acesteia. El a fost demis în urma interviului.