Update: : Aproape 200 de persoane au fost blocate de peste patru ore pe Aeroportul Internaţional Iaşi, după ce un pilot a găsit o defecţiune tehnică la aeronava care trebuia să decoleze spre Catania, în Italia.
Compania Wizz Air, căruia îi aparținea aeronava, a venit cu precizări despre situația de la Iași: “Zborul Wizz Air W6 3681 de la Iaşi spre Catania din data de 18 august a avut o întârziere cauzată de o inspecţie tehnică neprogamată a aeronavei. Zborul a decolat la ora 17.55 (ora locală). Toți pasagerii au fost informați și li s-a acordat asistenţă în conformitate cu reglementările UE în vigoare și cu politica Wizz Air. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor ale căror planuri de călătorie au fost afectate de această situaţie, dar siguranța lor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea companiei.”
Știre ințițială: Aproape 200 de persoane sunt blocate de peste patru ore pe Aeroportul Internaţional Iaşi, după ce un pilot a găsit o defecţiune tehnică la aeronava care trebuia să decoleze spre Catania, în Italia.
Potrivit reprezentanţilor Aeroportului Internaţional Iaşi, avionul ce aparţine companiei Wizz Air trebuia să decoleze de pe pista din Iaşi la ora 14,00. De atunci, aproximativ 180 de persoane, printre care sunt şapte copii, aşteaptă în terminalul T 3 să afle când vor decola spre Catania.
"Este o defecţiune tehnică depistată de pilot înainte ca pasagerii să fie îmbarcaţi. Cei 180 de pasageri vor putea fi îmbarcaţi în aceeaşi aeronavă imediat ce problema va fi remediată", a declarat Elena Troia, purtătorul de cuvânt al Aeroportului Internaţional Iaşi.
Compania Wizz Air a venit cu precizări despre situașia de la Iași: “Zborul Wizz Air W6 3681 de la Iaşi spre Catania din data de 18 august a avut o întârziere cauzată de o inspecţie tehnică neprogamată a aeronavei. Zborul a decolat la ora 17.55 (ora locală). Toți pasagerii au fost informați și li s-a acordat asistenţă în conformitate cu reglementările UE în vigoare și cu politica Wizz Air. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor ale căror planuri de călătorie au fost afectate de această situaţie, dar siguranța lor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea companiei.”