În semifinală, echipele din România au concurat alături de echipe din Serbia, Grecia şi Bulgaria, iar un juriu format din reprezentanţi ai P&G Bucureşti au fost cei care au evaluat propunerile în termeni de inovaţie şi eficienţă. Toate propunerile au fost extrem de valoroase, ceea ce a făcut procesul de jurizare extrem de dificil. În final, o echipă din Serbia s-a calificat în faza finală a competiţiei, iar una dintre cele trei echipe din România a câștigat la categoria de «Cel mai bun plan financiar şi logistic pentru Gillette Proglide Flexball».
“CEO Challenge” a fost lansată pentru prima dată în acest an şi s-au înscris grupuri de studenţi din 18 state europene, printre care Polonia, Grecia, Croaţia, Ungaria, Republica Cehă, Rusia şi Slovenia. Progamul le permite concurenţilor să îşi dezvolte abilităţile şi cunoştinţele, dar şi să îşi pună în aplicare gândirea analitică şi lucrul în echipă pentru a găsi soluţii în probleme reale de business. Iniţiativa este pusă în aplicare printr-o asociere de comunicare interactivă pe internet, dar şi workshopuri in cadrul P&G cu membrii echipei sale.
Ecoul iniţiativei a fost impresionant, cu 714 echipe, respectiv peste 2100 de studenţi din Europa, din diverse domenii şi ani de studiu, ce au ales să ia parte la competiţie. Cei trei care au reuşit să se remarce încă din stadiile iniţiale de selecţie s-au calificat pentru etapa următoare a competiţiei, care a inclus susţinerea ideilor sub formă de prezentare, în cadrul unui eveniment de două zile ce a avut loc la sediul P&G din Bucureşti.
Marii câştigători ai semifinalei vor merge la Geneva, la centrul de regional de design al produselor P&G, pentru a obţine distincţia supremă în rândul echipelor din Europa. Cu toate acestea, adevăratul câştig al întregului proces este experienţa de a parcurge etapele premergătoare finalei, mulţimea de cunoştinţe dobândite prin interacţiunea şi cooperarea cu echipa P&G pe tot parcursul competiţiei, dezvoltarea continuă şi transformarea unui concept juvenil într-un plan matur de business, interacţiunea cu echipe din întreaga Europă şi accesul la mentoratul oferit de reprezentanţi de top ai companiei.
P&G susţine îndeaproape dezvoltarea tinerilor prin mai multe modalităţi. Directorul de Comunicare al P&G pentru Europa de Sud, de Nord şi Centrală, Cornelia Sofronie, a spus: “Dezvoltarea tinerilor este o prioritate pentru noi. Vrem să construim generaţii viitoare valoroase şi derulăm de mai mulţi ani programe în parteneriat cu facultăţile din România, pentru a ajuta în mod activ şi a consolida sistematic abilităţile deţinute de aceşti tineri. Inovatorul program “CEO Challenge” este parte a acestui efort, devenind o instituţie internaţională de nivel înalt, care permite viitorilor lideri să practice, să îşi completeze cunoştinţele academice şi să dobândească experienţă prin invitaţia de a se implica într-un business real. Interesul deosebit al tinerilor din România faţă de program şi ideile extrem de apreciate ale studenţilor români calificaţi în semifinală ne dau motivaţia de a merge şi mai departe”.
‘CEO Challenge este despre experienţe noi, oameni noi, manageri de succes, este despre a fi conectat cu lumea reală, pe care o vom descoperi mâine, din postura de angajaţi’; ‘este despre ceva nou, ceva ce nu am mai experimentat până acum, ceva despre care poate am citit sau am auzit vorbindu-se, dar care nu am crezut că ni se va întâmpla vreodată nouă’ – acestea sunt doar câteva dintre testimonialele studenţilor înscrişi în program.
P&G contribuie la imbunatatirea vietii a aproximativ 5 milioane de consumatori din intreaga lume prin portofoliul sau de marci de calitate. Cele mai cunoscute marci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent in peste 70 de tari