Mai mulți specialiști din mediul online au analizat modul în care vremea influențează apetitul românilor pentru cumpărături.
Astfel, potrivit studiului, în zilele ploioase sau cu temperaturi scăzute, românii au tendința de a cumpăra mai mult, fiind o consecință a faptului că își petrec timpul în casă.
"Vremea influențează comportamentul sau apetitul pentru shopping. Într-un weekend cu vreme ploioasă, apetitul pentru cumpărături este mult mai mare.
Vorbim despre o dublare a interesului, în comparație cu zilele însorite, când utilizatorii aleg varianta de a ieși în aer liber", a spus Cristian Bolocan, specialist ecommerce.
Citește și: Asigurare RCA mai ieftină, timp de trei ani, pentru această categorie de şoferi români
Mai mult, efectul pe care vremea îl are asupra apetitului pentru cumpărături este confirmat și la nivelul campaniilor de promovare, reclamele fiind adaptate în funcție de prognoza meteo.
"Promovarea produselor care sunt influențate de vreme este conectată în timp real cu sistemele meteo.
Asta înseamnă că, în momentul în care începe să se schimbe vremea, putem să vedem reclame ale unor produse care sunt specifice momentului respectiv", a mai adăugat expertul.