"Este o întâmplare nefericită.(...) În momentul în care am deschis caseta de valori şi am văzut că nu mai sunt lingourile m-am uitat pe jos, dacă nu cumva mi-au căzut. Nu ştiţi ce senzaţie poate avea un om în momentul acela. Pentru că eu mi-am pus acele bunuri la bancă pentru că eram convins sută la sută că sunt în siguranţă. Nu le puteam ţine acasă, nu le puteam îngropa", a povestit avocatul.
Acesta a subliniat că deşi a sesizat conducerea băncii că a fost fraudat, iar poliţia a deschis o anchetă, nu şi-a recuperat nici până azi bunurile furate.
"M-am lovit de un zid de neîncredere. Asta m-a durut cel mai mult", a mai spus avocatul care reclamă pasivitatea cu care banca respectivă tratează aceste sisteme.
Întrebat de ce nu a depus plângere împotriva băncii, avocatul a răspuns: "Tocmai pentru că sunt avocat", el înţelegând condiţiile în care a fost încheiat contractul cu banca în momentul în care a închiriat căsuţa de valori.