"Este o muncă de şase luni a unei întregi echipe. Această idee a plecat de la colega noastră, corespondent în SUA, Mihaela Biliovschi, care a găsit pe reţelele de socializare foarte mulţi tineri de origine română care îşi căutau identitatea, rădăcinile", a declarat Andreea Ţopan, la Antena 3.
"Am realizat că această idee scoate la iveală un sistem încă bolnav", a mai spus reporterul Observator, care a povestit că, prin această campanie, a descoperit copii adoptaţi în primii ani de democraţie care au fost vânduţi de familiile lor pe "blugi, ciocolată sau câteva zeci de mii de lei".
Deşi au făcut toate acestea pentru a avea un trai mai bun, familiile "continuă să trăiască în sărăcia care i-a determinat să-şi vândă copiii".
Poveştile emoţionate ale acestei generaţii de tineri care-şi caută identitatea pierdută, în premieră, de la ora 19.00, la principalul jurnal de ştiri al Antenei 1, Observator, prezentat de Andreea Berecleanu.