Antena 3 CNN Actualitate Schimbări care îi vizează pe pasagerii de pe Otopeni. Ce decizie a luat conducerea aeroportului

Schimbări care îi vizează pe pasagerii de pe Otopeni. Ce decizie a luat conducerea aeroportului

<1 minut de citit Publicat la 23:05 19 Aug 2016 Modificat la 23:05 19 Aug 2016
cf34z.jpg
foto: wikipedia.org

Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), care administrează cele două aeroporturi din zona Capitalei, a luat primele măsuri pentru a reduce aglomerația de la orele de vârf pe Aeroportul Otopeni, vizibilă în ultima perioadă, și a montat un ghișeu suplimentar, cu două posturi pentru polițiștii de frontieră, alte două ghișee urmând să fie montate până la finalul acestei luni, scrie Profit.ro.

Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni este cel mai mare aeroport din România și a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creștere a traficului cu 16,5% față de aceeași perioadă din 2015, până la 4,91 milioane pasageri. La orele de vârf sunt însă lungi rânduri de așteptare pe fluxul de ieșire din țară.

O durată mare de așteptare este mai ales la controlul documentelor de către Poliția de frontieră. Din acest motiv, compania care administrează Aeroportul Otopeni a decis o serie de măsuri pentru fluidizarea tranzitului.

Mai mult, pe profit.ro.

×
Etichete: aeroportul Otopeni
x close