Sistemul de acces în parcare presupune marcarea numărului de înmatriculare al maşinii pe tichet. Doar că, în mai multe cazuri, pe bonuri au fost înscrise din greşeală alte numere.
Sistemul nu a mai recunoscut tichetele, motiv pentru care oamenii au rămas captivi în parcare zeci de minute. Şoferii au cerut ajutorul reprezenzanţilor mall-ului, însă nu au avut succes.
Ca să poată ajunge acasă, oamenii au plătit cei 100 de lei ceruţi, dar au depus şi plângere la poliţie.
''S-au prezentat trei persoane care au depus trei plângeri după ce au fost prejudiciate material după ce au folosit un sistem de parcare dintr-un complex comercial din Sectorul 2'', a spus Ciprian Romanescu, purtător de cuvânt Poliţia Capitalei.
Reprezentanţii mall-ului au precizat prin intermediul unei postări pe Facebook că este posibil să fi fost vorba despre o defecţiune de natură tehnică.
Reacţia conducerii mall-ului:
"În urma mesajelor și sesizărilor primite în ultimele zile, dorim să vă asigurăm că sistemul de parcare este verificat periodic. Având în vedere că este un sistem tehnologic, posibilitatea unei erori nu este exclusă. De aceea, dăm curs fiecărei sesizări primite, acestea fiind tratate individual și soluționate în cel mai scurt timp posibil."
Scandal uriaş într-un mall din Capitală. Şoferii, nevoiţi să plătească 100 de lei pentru a ieşi din parcare