A fost scandal în această dimineaţă în Aeroportul Otopeni, după ce avionul care trebuia să vină de la Nisa a avut o întârziere de 12 ore. Pasagerii au fost nevoiţi să aştepte în aeroportul din Franta, după ce tehnicienii au constatat ca avionului ii lipseşte o piesă. Pentru că nici un reprezentant al companiei nu a venit să stea de vorbă cu ei, unii dintre pasageri sunt hotărâţi să acţioneze compania TAROM în instanţă.
Totul a început în momentul în care au ajuns la locul pentru îmbarcare, spun pasagerii cursei TAROM Nisa-Bucureşti. Cu câteva minute înainte de a urca în avion, angajaţii companiei i-au anunţat că a intervenit o problemă şi că avionul nu mai poate decola.
Au urmat apoi 10 ore de aşteptare în care compania TAROM le-a dat vouchere pasagerilor pentru a putea cumpăra mâncare şi apă. Chiar şi aşa oamenii sunt nemulţumiţi şi spun că vor da compania în judecată pentru că nu au putut comunica cu niciun angajat TAROM.
În jurul orei 2.30 dimineaţa, pasagerii au ajuns pe aeroportul Otopeni cu un alt avion pus la dispoziţie de compania TAROM.