Cauzele aglomeraţiei din traficul bucureştean sunt cunoscute de toată lumea. Din 1990, numărul maşinilor înmatriculate în Capitală a crescut de şase ori, de la 200.000 la 1.200.000. Iar străzile au rămas aceleaşi. Iar dacă la aceasta se adaugă cele aproape 300 de şantiere deschise în acest moment pentru reabilitarea străzilor şi bulevardelor mari din Bucureşti, imaginea este una binecunoscută pentru orice şofer. Ministerul de Interne a a propus şi suplimentarea numărului de agenţi de circulaţie, în cele mai aglomerate 50 de intersecţii ale Capitalei.
Cristian David dă vina pe primăria Bucureşti, pentru haosul din traficul bucureştean. Ministrul de Interne spune că nu se ajungea în această situaţie dacă lucrările de reabilitare a drumurilor ar fi fost făcute cu cap.
În replică, viceprimarul Capitalei, Răzvan Murgeanu consideră că soluţiile propuse de ministrul Cristian David sunt foarte greu de realizat. Şi vicepreşedintele partidului Conservator, Dan Ioan Popescu a atras atenţia asupra modului de derulare a lucrărilor de reabilitare a drumurilor din Bucureşti. "Acestea au început, fără a exista un studiu privind fluidizarea circulaţiei, fapt care a generat un haos total, ce nu va putea fi rezolvat prin declaraţii politice ale ministrului David sau ale primarului Videanu", a mai arătat Dan Ioan Popescu.
Partidul Conservator solicită totodată primarului general, Adriean Videanu să facă publice valorile contractelor pentru toate lucrările la carosabilul din Capitală.
Antena 3