Antena 3 CNN Life Sănătate Medicii de familie au ajuns la disperare din cauza soft-ului de la Casa de Asigurări de Sănătate: ”Ce-am făcut oare rău pe lumea asta?”

Medicii de familie au ajuns la disperare din cauza soft-ului de la Casa de Asigurări de Sănătate: ”Ce-am făcut oare rău pe lumea asta?”

Laura Dinu
1 minut de citit Publicat la 10:30 08 Feb 2024 Modificat la 10:30 08 Feb 2024
medic
Medicii au ajuns la disperare din cauza soft-ului de la Casa de Asigurări de Sănătate: ”Ce-am făcut oare rău pe lumea asta?” Sursa foto: pixabay.com

”Vedeți cât e ceasul? Uitați-vă bine. Unii dintre voi dorm.

Alții chefuiesc.

Jumătate din medicii de familie se chinuie să urce raportările lunare în sistemul informatic pentru că nu reușesc decât după ora 23.

În grupurile de FB și Whatsapp câte unul dă "alarma", "băăăă, merge SIUIIIIII" și toată lumea deschide laptopul luat de la cabinet, apasă pe buton, așteaptă să se aprindă ledul de la semnătura electronică și încep sa își valideze serviciile...

Adică sa urce în sistem rezultatul muncii din fiecare zi, consultație cu consultație, în speranța că vor putea la finalul săptămânii să factureze, să primească banii de la CNAS ca să își plătească taxele, dările, angajații.

Ce-am făcut oare rău pe lumea asta ca să ajungem să înghițim asemenea umilințe din partea unor oameni care abia găsesc prin pod diplomele de bacalaureat, ca și cum ar exista? Și care vor voturi?!

Cum este posibil să rămâi cu mintea întreagă după astfel de zile?”, a scris Sandra Alexiu, Președintele Asociației Medicilor de Familie din București, pe o rețea socială seara trecută. 

Astăzi, și Patronatul Medicilor de Familie a transmis un mesaj cu privire la erorile de soft. 

”Platforma informatică a CNAS nu funcționează

Dorim să atragem atenția că în ciuda numeroaselor sesizări făcute de colegii noștri în ultimele zile sistemul informatic CNAS este defect. Acest lucru interferă activitatea medicilor de familie, duce la întârzieri uriașe, toți pacienții noștri fiind grav afectați de disfuncționalitatea informatică. Sunt prescripții și servicii care nu se pot transmite și valida la timp, nu pot fi înscriși pacienți, nu se poate verifica statutul de asigurat fapt ce contravine normelor CoCa în vigoare.

Solicităm CNAS remedierea cu celeritate a disfuncționalităților și ridicarea erorilor în această perioadă”, au scris reprezentanții Patronatului. 

×
x close