Într-un laborator din Paris, specialiştii caută reţeta tinereţii fără bătrâneţe. Ajutorul vine însă tocmai din România. De la o antreprenoare pasionată de frumuseţe şi dornică să revoluţioneze industria dermato-cosmetică. Rucsandra Hurezeanu a decoperit în 2005 igredientul minune: apa termala de la Herculane. Şi l-a pus în toate cremele ei. Iar rezultatele s-au văzut imediat. În opt ani, produsele ei au devenit printre cele mai căutate din piaţă.
Pare greu de crezut că există pe piaţă un produs care să amintească de râvnitul elixir al tinereţii şi care să şteargă de pe chipul doamnelor urmele lăsate de trecerea timpului. Dar există şi este un produs românesc. În spatele lui se află povestea unei antreprenoare de succes.
Descendenta unei familii de medici, Rucsandra Hurezeanu a absolvit a Facultatea de Medicină. A avut însă viziunea unei altfel de cariere decât cea din spital. Aşa că s-a specializat pe produsele farmaceutice şi a lucrat pentru cei mai mari jucători din domeniu.
Dorinţa de a revoluţiona industria cosmetică din România a convins-o pe Rucsandra Hurezeanu să îşi deschidă propria afacere, să lanseze pe piaţă propria marcă de creme. A tras cu ochiul la specialiştii din Franţa şi a văzut că cele mai reuşite formule aveau la bază apa termală.
Dar pentru a-i testa proprietăţile a apelat la specialişti. Tot la cei francezi.
În primii ani, Rucsandra Hurezeanu a venit cu bani de-acasa şi a investit sute de mii de euro pentru ca visul ei să prindă contur. Rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, iar în 8 ani a lansat o gamă de peste 40 de produse pe care le vine în peste 1.000 de farmacii din România.
Nu e de mirare că la uşa Rucsandrei Hurezeanu au bătut şi străinii. Au vrut ca produsele româneşti să se găsească şi în ţara lor.
Astăzi, Rucsandra Hurezeanu vinde în fiecare an sute de mii de produse şi conduce un business cu o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro. Este mândră de brandul Ivatherm şi de faptul că în fiecare zi tot mai multe românce îi cumpără produsele.