Un român s-a arătat dezamăgit de experiența avută cu o linie aeriană low-cost, precizând că unele persoane au rămas blocate pe aeroport.
”Am trăit o experiență nasoală zburând cu Wizz Air. Poate presa ar putea scrie despre bătaia de joc pe care aceștia o fac fata de clienții lor. Zborul cu numărul W63406 din 17.08.2022 din Cluj-Napoca, cu destinația Barcelona a aterizat în Valencia, din cauza condițiilor de furtună din Barcelona.
Echipajul din avion ne-a ținut încă o oră în avion după aterizare și ne-au spus în mod repetat ca Wizz Air promite că ne va asigura transferul în Barcelona în cel mai scurt timp posibil, doar să avem răbdare.
Am fost apoi direcționați înăuntrul aeroportului din Valencia, unde ni s-a spus să așteptăm să fim direcționați. Toți pasagerii am așteptat să primim vreo informare cu privire la transfer, sau măcar o soluție temporară (cazare și masă). Copiii dormeau efectiv pe jos, iar vârstnicii nu mai aveau putere să stea în picioare”, scrie românul.
”Nu toți își permit 500 de euro în plus”
Românul a relatat pe larg experiența avută și a precizat că unele persoane nu și-au permis să plătească un zbor spre destinația inițială, cea corectă, de altfel, pentru că ”nu toți își permit 500 de euro în plus”.
”Spre zorii zilei, lumea a început să plece pe rând spre Barcelona, cu taxiuri care costau și 500 de euro. Eu și soția mea am plecat alături de alți 4 pasageri, plătind împreuna 480 de euro unui șofer de taxi. De prima noapte de cazare (deja plătită) nu am mai beneficiat. În concluzie, mie și soției ne-au cauzat 125 de euro dauna pentru cazare, 160 de euro cheltuiala noastră cu transferul, nu mai vorbesc de timp, nervi și umilința pe care am simțit-o.
Probabil chiar si acum sunt oameni care nu au putut pleca din Valencia din diferite considerente precum banii. Nu toți își permit 500 de euro în plus doar pentru nesimțirea celor de la Wizz Air”, a povestit Vlad Marc, românul păgubit, conform cancan.ro.