Antena 3 CNN Actualitate Reportaj despre call-center-ul înfiinţat de ANRE. Un reporter Antena 3 a sunat zeci de minute până i-a răspuns un operator

Reportaj despre call-center-ul înfiinţat de ANRE. Un reporter Antena 3 a sunat zeci de minute până i-a răspuns un operator

1 minut de citit Publicat la 21:00 07 Ian 2021 Modificat la 21:00 07 Ian 2021
o_1erf0d1uueimllhvbvakg17msb.jpg

La câteva zile de la liberalizarea pieţei de energie, experţii din cadrul ANRE au început să le acorde consiliere românilor care vor să încheie un nou contract pe piaţa concurenţială. Operatorii sunt însă insuficienţi, iar nelămuririle numeroase.

După 20 de minute de sunat neîncetat, un operator ANRE a răspuns la apelul reporterului Antena 3

Alex Vlădescu a sunat la Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei.

Alex Vlădescu: Cam câte apeluri aţi avut dumneavoastră la acest call-center 

Operator ANRE: Sună non stop, să ştiţi. Şi preluăm toate apelurile exact cum vin, în ordinea lor. 

Alex Vlădescu: Dumneavoastră, cam la câte apeluri aţi răspuns azi?

Operator ANRE: Cred că la 7-8, dar să știți că durata apelului se prelungește. Adică poate fi și de 15-20 de minute.

Patru operatori lucrează pe o singură tură la Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei.

Pentru că operatorii ANRE nu fac faţă numărului mare de apeluri, românii se văd în continuare nevoiţi să aştepte zeci de minute în faţa sediilor marilor furnizori de energie.

Este singura alternativă pentru a intra în posesia ofertelor care, conform legii, ar fi trebuit să le fie trimise la domiciliu.Oamenii se plâng însă, că acest lucru nu s-a întâmplat.

Termenul pentru semnarea unui nou contract de energie va fi prelungi până pe 31 martie

Deocamdată, reprezentanţii ANRE au anunţat, că termenul pentru semnarea unui nou contract de energie va fi prelungi până pe 31 martie. Măsura îl nemuţumeşte însă pe ministrul Energiei.

Virgil Popescu susţine că este practic imposibil ca şase milioane de oameni să-şi schimbe contractele în acest interval limitat de timp.

Consumatorii vor putea suna începând cu ziua de joi pentru a cere informații și a primi suport în alegerea celui mai bun furnizor de electricitate.

”Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale. Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială”, precizează ANRE

Citiţi şi: Adrian Ursu, contre cu ministrul Energiei, în direct la Antena 3: Nu vă bateţi joc de oameni! / Vom modifica legea energiei electrice

×
x close