Contractul cu firma americană Bechtel privind construcţia autostrăzii Transilvania a fost reziliat.
După 11 ani de la semnarea contractului cu Bechtel, statul român rămâne cu 52 de kilometri de autostradă în funcţiune, 1,4 miliarde de euro deja plătite, dar şi penalităţi de 37,2 milioane de euro, ca urmare a rezilierii.
Proiectul care ne-a făcut ţara de ruşine ne-a sărăcit şi ne-a alungat ultima speranţă într-o şosea adevărată care să ne lege de Occident.
Au fost 10 ani în care compania Bechtel s-a făcut că muncește, iar noi, că suntem serioși. Acum, americanii se pregătesc să plece, lăsând în urmă un şantier în paragină, o autostradă care trebuie reparată şi o sămânţă de scandal în ţară.
România rămâne în istorie cu încă un record trist: a compromis cel mai mare proiect de infrastructură din Estul Europei, din cauza intereselor proprii sau de grup.
Urmăreşte AICI înregistrarea integrală a emisiunii "În Premieră cu Carmen Avram".