Aşa a luat naştere "Hey România", o pagină de internet care le arată turiştilor ce pot vedea şi ce pot face în ţara noastră.
Alături de echipa sa, Mihai a luat la pas locuri din ţară, a sunat prieteni din diferite zone ale ţării, a citit ziarele şi a adunat informaţii de pe internet. Aşa a ajuns să facă o pagină de promovare a României cu date complete şi actualizate, ”Hey România”.
Proiectul a început cu Bucureştiul, după care a fost dorit de oameni de afaceri din multe alte judeţe. De aici a fost doar un pas până când Parisul a preluat modelul lor.
Pagina de internet a fost bine primită de turiştii români şi străini deopotrivă. Americanii, britanicii, germanii şi francezii se află în topul vizitatorilor site-ului.
Din primăvară, ”Hey România” va avea şi o aplicaţie gratuită.
”Produs în țara ta este o campanie demarată de Antena 3, Observator şi Geometry Global”
Inițiativă realizată cu sprijinul tehnic al GS1 Romania, unic administrator al standardelor internaționale pentru coduri de bare pe teritoriul României.