Antena 3 CNN Actualitate Preşedintele Asociaţiei Române a Cărnii, despre campania "Produs în ţara ta": Fiecare producător din România ar putea să fie parte din acest proiect

Preşedintele Asociaţiei Române a Cărnii, despre campania "Produs în ţara ta": Fiecare producător din România ar putea să fie parte din acest proiect

S.T.
<1 minut de citit Publicat la 13:55 01 Dec 2015 Modificat la 13:55 01 Dec 2015
mek.jpg
Campania "Produs în ţara ta" demarată de Antena 3, Observator şi Geometry Global are sprjinul patronatelor din industria alimentară. 

Conducerea Asociaţiei Române a Cărnii susţine că prin introducerea hărţii României pe codul de bare, consumul de produse fabricate în ţara noastră va creşte.

Astfel, românii investesc în economia ţării, dar şi în viitorul lor şi al copiilor lor.

"Consumatorul care cumpără un produs fabricat în România dă de muncă la foarte mulţi oameni care sunt prinşi în sistem(...). Oprim să mai fie importurile masive cum erau acum 10 ani, 15 ani", a declarat Radu Timiş, preşedintele Asociaţiei Române a Cărnii.

"Cumpărând un produs românesc ajuţi România să rămână în competitivitatea europeană", a mai spus el.

Inițiativă realizată cu sprijinul tehnic al GS1 Romania, unic administrator al standardelor internaționale pentru coduri de bare pe teritoriul României.

×
x close