Fiecare brand are în spate o poveste diferită. Fie că e vorba de lansarea unui nou produs, de punerea într-o altă lumină a unui produs existent, sau chiar de repoziţionarea unei întregi companii.
Specialiştii în branding sunt cei de care depind, în mare măsură, succesul şi continuitatea unei companii. Prin urmare, şi siguranţa locurilor de muncă.
Nu de alta, dar degeaba ai un produs bun dacă nu reuşeşti să creezi în rândul consumatorilor o percepţie pe măsură.
"Este foarte important să dezvolţi un produs, însă ceea ce vine din momentul în care ai produsul este, practic, o luptă extraordinară cu competiţia. Practic, aici intervin specialiştii noştri de branding. Ei încearcă să identifice ce trebuie să facă brandul în momentul respectiv de viaţă, astfel încât să genereze şi mai mulţi clienţi, atractivitate, locuri de muncă şi prosperitatea acestei ţări", a declarat Dochiţa Zenoveiov, CEO Seed Consultants.
Deloc întâmplător, Seed Consultants a lansat zilele acestea a cincea ediţie a programului Cel mai promiţător brand românesc, competiţia fiind deschisă acum şi start-up-urilor, la final câştigătorul beneficiind de un program integral de branding.
Toate detaliile legate de competiţie se găsesc pe site-ul
celmaipromitatorbrand.ro.