Antena 3 CNN Actualitate Probleme pentru o cursă Wizz Air, care a decolat de pe aeroportul Otopeni. Reacția companiei

Probleme pentru o cursă Wizz Air, care a decolat de pe aeroportul Otopeni. Reacția companiei

<1 minut de citit Publicat la 21:35 22 Mai 2020 Modificat la 21:35 22 Mai 2020
o_1e8ueu55e141vbm47f16g5115nb.jpg
Foto: Facebook/ Wizz Air

A ratat apoi prima aterizare pe aeroportul Otopeni și au revenit. Toată lumea a ajuns în siguranță la sol.

Avionul Wizz Air avea o defecțiune la vitezometru

”A fost o cursa care s-a întors după decolare pentru o defecțiune -> Cursa WizzAir 3201 Otopeni-Stockholm care după ce a decolat a revenit la Otopeni dupa zbor, avand probleme tehnice (vitezometru). 152 pax la bord, nu a solicitat asistenta la aterizare.
 

Avionul s-a întors la sol și pasagerii au fost imbarcati pe alta aeronava Wizz. Au schimbat aeronava si au continuat zborul spre Stockholm.?”, a declarat directorul aeroportului.

Reacția companiei:

“Zborul Wizz Air W6 3201 de la București Otopeni la Stockholm Skavsta de pe 22 mai a fost întârziat după ce aeronava care efectua cursa s-a întors pe Aeroportul Otopeni deoarece trebuia să fie supusă unei verificări tehnice neprevăzute din cauza unei discrepanțe afișate pe unul dintre indicatoare. Aeronava a aterizat în condiții normale și este verificată tehnic. Pentru a reduce la minimum întârzierea, zborul a fost operat cu o altă aeronavă care a plecat la ora locală 16:23.  Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar securitatea și sănătatea pasagerilor, a echipajului și aeronavelor rămân prioritatea noastră.”

×
Etichete: Wizz Air
x close