ANABI organizează licitaţie pentru maşină pe data de 29 martie 2023, în intervalul orar 08.30 - 15.00.
Maşina scoasă la licitaţie este marca Audi A7 Sportback, fabricată în anul 2019, cu o capacitate cilindrică de 2967 de centrimetri cubi, 280 de cai putere, tracţiune integrală, norma de poluare Euro 6, Hibrid motorină + electric şi un rulaj de 72.000 de kilometri.
Preţul de pornire al licitaţiei este preţul de evaluare stabilit conform raportului de evaluare întocmit de un evaluator autorizat ANEVAR, respectiv 198.050 de lei, echivalentul a 40.260 de euro la data evaluării, la care nu se adaugă TVA.
"Dacă există o ofertă de cumpărare mai mare decât preţul de pornire, licitaţia va începe de la acest preţ. Pasul de licitare este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei", se arată în anunţul de licitaţie ANABI.
Condiţii de înscriere şi participare la licitaţia organizată de ANABI
Licitaţia este organizată de ANABI online şi poate fi accesată pe site-ul oficial al Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate.
Participarea la licitaţie, fie personal, fie prin reprezentant, este condiţionată de înregistrarea pe platforma ANABI dedicată licitațiilor publice desfășurate prin mijloace electronice până la data specificată în anunț, unde, pe baza datelor de identificare, se atribuie un cod unic şi o parolă.
Termenul limită pentru înscrierea la licitație este stabilit cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru desfășurarea licitației online.
De regulă, termenul de înregistrate este stabilit cu 2-3 zi înainte de data stabilită pentru desfășurarea licitației online.
La înregistrare trebuie furnizate Agenției în mod obligatoriu următoarele elemente:
- datele de identificare:
a1. În cazul ofertantului persoană fizică: numele, prenumele, domiciliul fiscal, codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală, număr de telefon, adresa de e-mail. Se va atașa copie/scan de pe actul de identitate/act de înregistrare etc.
Persoanele fizice străine vor atașa copie/scan de pe actul de identitate, paşaport, numărul de identificare fiscală etc.
a2. În cazul ofertantului persoană juridică: denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, număr de telefon, adresa de e-mail. Se va atașa copie/scan de pe certificatul unic de înregistrare, precum și de pe Extrasul din Registrul Comerțului (extras RECOM).
Persoanele juridice străine vor atașa actul de înmatriculare tradus în limba română, precum și Extras din Registrul autorității competente din care să rezulte reprezentanții persoanei juridice, tradus în limba română.
- împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant, dacă este cazul;
Pentru persoane fizice care reprezintă altă persoană fizică: Se va atașa împuternicire în formă autentică notarială sau împuternicire avocațială;
Pentru persoane fizice care reprezintă o persoană juridică și nu dețin calitatea de asociat, angajat: Se va atașa împuternicire în formă autentică notarială sau împuternicire avocațială;
Pentru persoane fizice care reprezintă o persoană juridică (inclusiv asociații, fundații sau persoane fizice autorizate) și dețin calitatea de angajat: Se va atașa Împuternicire emisă, semnată și ștampilată de reprezentantul/administratorul desemnat al persoanei juridice.
- bunul pentru care licitează;
- oferta de cumpărare reprezentând cel puțin prețul de pornire al licitației;
Sunt admise la licitaţie ofertele care ating cel puţin preţul de pornire, sosite până la termenul comunicat în anunţ.
Dacă există o ofertă de cumpărare mai mare decât prețul de pornire (publicat în anunț), licitația va începe de la acest preț.
- Dovada plăţii de către ofertant a garanţiei de participare, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei;