Antena 3 CNN Actualitate PressOne: Experimentul ”Hagi Tudose”

PressOne: Experimentul ”Hagi Tudose”

<1 minut de citit Publicat la 13:33 16 Aug 2017 Modificat la 13:33 16 Aug 2017
o_1bnl9lu9i1hi0p3v1um214pu1rfp8.jpg

Reduceri, promoții, muzică ambientală, ambalaje colorate, arome, bonusuri de fidelitate, mai multe puncte pe cardul de cumpărături, produse aranjate strategic pe rafturi, o fată care te îndeamnă să încerci noua aromă de brânză topită/biscuiți cu vanilie/răcoritoare – toate sunt doar o felie subțire din supermarketingul marilor lanțuri de magazine.

Însă în fața casei de marcat poți avea surpriza să constați că, deși aveai nevoie doar de o pâine și de o apă minerală, ai plecat acasă cu un coș plin cu: produsul-cu-cel-mai-atractiv-ambalaj-care-nici-nu-știi-ce-conține, gogoașa-cu-ciocolată-care-vindecă-de-stres, untul-de-arahide-la-reducere-la-care-ești-alergic, 20-de-iaurturi-pentru-că-era-prea-bună-oferta.

Mai mult, casiera te anunță că ai câștigat 10 puncte și, după ce ai cumpărat în ultimii doi ani de la ei, poți achiziționa un set complet de cești. Nu contează că nu mai folosești cești de zece ani și că ai moștenit oricum 34 de seturi de porțelanuri.

Continuarea pe pressone.ro

×
x close