Una dintre modalităţile de a identifica un număr de telefon, care a fost mutat în altă reţea, este prin intermediul unui ton de apel care semnalează portarea acestuia, în timp ce este efectuat apelul. O altă modalitate de difenţiere este cea a unui mesaj vocal gratuit, apelanţii fiind anunţaţi astfel că numărul apelat a fost portat - adică mutat în altă reţea.
Începând din 21 octombrie, persoanele care doresc să se mute la un alt operator de telefonie mobilă, dar să îşi păstreze numărul, trebuie, în primul rând, să anunţe în scris compania la care renunţă. Transferul va putea fi făcut printr-un apel la "Relaţii cu clienţii", care va funcţiona non-stop, iar reţeaua în care se mută utilizatorul va suporta toate cheltuielile cu portarea. Termenul de finalizare a procesului de portare trebuie să fie de maximum 10 zile.
Toate informaţiile necesare pentru efectuarea transferului pot fi găsite pe site-ul special www.portabilitate.ro.
Antena3.ro