Antena 3 CNN›Actualitate›
Planul vloggerului care i-a păcălit pe influencerii români să promoveze o brânză fake: "Primul pas este să inventezi un produs care să ţină de foame"
Planul vloggerului care i-a păcălit pe influencerii români să promoveze o brânză fake: "Primul pas este să inventezi un produs care să ţină de foame"
1 minut de cititPublicat la 12:18 07 Noi 2023Modificat la 12:18 07 Noi 2023
Vloggerul spune că scopul său a fost acela de a demonstra că persoane din online, urmărite de foarte mulţi oameni, încasează bani pentru a promova produse despre care de fapt nu ştiu absolut nimic.
"Planul este simplu şi are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online: pachete de PR. Astfel, primul pas este să inventezi un brand care sună interesant şi un produs care să ţină de foame", spune vloggerul.
În scrisoarea trimisă, acesta susținea că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea regelui Chares al Marii Britanii.
"Am primit o cutie misterioasă în care văd că este un plic cu sigiliu. Curtea Regală a României! Uauuu!
Să vă explic acum și de ce #brânzaregelui pentru că povestea este senzaţională. Lotul acesta de brânză, acest Camembert pe care l-am primit, este eponim regelui Charles şi a fost produs pentru Festinul aniversar din noiembrie organizat la Palatul Buckingham cu ocazia onomasticii de 75 de ani a regelui Marii Britanii", le-a spus Oana Roman urmăritorilor săi din mediul online.