Biletul de adio l
ăsat de omul de afaceri german care s-a pr
ăbu
şit ieri cu avionul în jude
ţul Hunedoara nu face decât s
ă complice o anchet
ă şi a
şa dificil
ă. Pilotul a trimis scrisoarea unei femei despre care se spune c
ă ar fi iubita lui. Alta decât cea cu care locuia de
şase ani în zona Geoagiu. Dar viata personal
ă agitat
ă a b
ărbatului nu exclude totu
şi varianta ca pr
ăbu
şirea s
ă fi fost accidental
ă. Ancheta abia începe.
Tân
ăra locuie
şte în Or
ăştie iar surse din cadrul anchetei spun c
ă ar fi fost iubita omului de afaceri. La morga din Deva îns
ă o a doua femeie a venit s
ă-l plâng
ă pe cet
ăţeanul geman. Se nume
şte Cornelia, este n
ăscut
ă în Germania
şi era
şi ea iubita pilotului. Locuiau împreun
ă de 6 ani în casa de lâng
ă Geoagiu.
Avea îns
ă o via
ţă personal
ă plin
ă. În Germania l
ăsase o so
ţie
şi doi copii. În România avea cel pu
ţin dou
ă iubite. Se mutase lâng
ă Geoagiu în urm
ă cu
şase ani
şi f
ăcea afaceri. Era administrator al unei agen
ţii imobiliare din sat, iar iubita cu care locuia era unul dintre asocia
ţi. B
ărbatul cump
ărase
şi p
ământ în zon
ă.
Mai ales c
ă avionul nu a luat foc la impactul cu solul, iar asta, spun anchetatorii ar putea însemna c
ă aparatul r
ăm
ăsese f
ăr
ă combustibil. În plus, pilotul german s-a ab
ătut de la traseul ini
ţial cu aproximativ 150 de kilometri. A doua posibil
ă cauz
ă ar fi vremea. În zon
ă a fost o furtun
ă puternic
ă luni dup
ă-amiaza.
Cât despre varianta sinuciderii, pare cea mai plauzibil
ă, din cauza biletului de adio. Pur
şi simplu pilotul nu ar fi tras maneta care deschidea para
şuta balistic
ă exterioar
ă. Care, cel mai probabil, l-ar fi salvat.
Accident, defec
ţiune tehnic
ă sau sinucidere. Acestea sunt variantele anchetatorilor. Un accident în cazul în care pilotul a fost surprins de o furtun
ă puternic
ă undeva în mun
ţi, n-ar mai fi putut controla aparatul. La fel de bine ar putea fi vorba
şi despre o pr
ăbu
şire inten
ţionat
ă, dac
ă e s
ă ne lu
ăm dup
ă biletul l
ăsat de pilot iubitei sale. Mesajul era scris în limba german
ă si sem
ăna mai mult a bilet de adio.
O expertiz
ă tehnic
ă a epavei ar putea spune dac
ă ar fi fost sau nu vorba despre o defec
ţiune a aparatului. Pân
ă când toate probele vor fi procesate. Avem un singur r
ăspuns. Medicii legi
şti spun c
ă b
ărbatul era viu când avionul a lovit solul. Impactiul i-a provocat moartea instantaneu.